Thursday, July 17, 2008

Busy As A Bee

Huhhhhhh..*sigh* . Yep..I’m really mean it. Busy amat!!.Saya rasa sangat banyak kerja MUST DO tapi saya macam di alam khayalan. Tatau nak start kat mana dah. Okeh..cool down..coll down..Altho saya masih di awal sem, loads of assignments + presentations + ISL (s) + tough subject to cover + comm. service + prog anak angkat + GERKO + coming PBS + driving classes + futsal practice ( yg ni tak pe, sy suka!!) anddd much more activities waiting for me..duhh..Tu tak masuk tengah-tengah sem lagi tu!! Every sem memang cam ni tapi sem ni memang sakit. Paling ngeri bila pikir exam. 8 tough subjects i tell youu!! Takot =( Kenkadang bila ingat balik, hermm hidup saya memang BOSAN. Sungguh tak tipu. Kenkadang tu rasa cam tamao buat pape. Rilex goyang kaki + munching + lepaking + bergelak ketawa 24/7 cam dunia nih bapak saya yang punya tapi sesungguhnya semuanya itu di luar logik akal. Hermm lagi 2 years to let go..i’m counting....desperately? ke?ke?

P/S: Today is Makcik 21 th besday. Happy besday. Sorry i cannot wish u as my phone abeh kedit today..hihii

No comments: