Friday, July 6, 2012

Terasa Mahu Berkongsi..

Terasa ingin kembali menulis. kadang-kadang menjengah juga ke blog ni. Baca balik catatan lama.
Senyum sendiri.
Baiklah.
Terlaluuuuuuuu banyak yang ingin dcurah di sini.
Terlaluuuuuuuu banyak kenangan yang tak sempat disimpan di sini.
Kadang-kadang rasa menyesal sebab tak istiqamah menulis. Bukan untuk siapa-siapa. Sekadar simpanan peribadi :)

Mungkin hari ini permulaan yang baik untuk menulis.
Salam Nisfu Syaaban.
Khabarnya  buku amalan lama diangkat ke sana dan buka buku amalan baru.
Mungkin ini permulaan yang baik untuk saya kembali menulis.
Dan paling penting permulaan untuk perubahan.
Saya rasa cukuplah waktu yang tersia selama ini.
Saya mahu berubah.
Banyak yang saya siakan sepanjang waktu terluang ini.

Ada orang hidupnya bertuah.
Ada orang hidupnya cukup berliku.

tapi, ingatlah janji Allah- Dia menguji tanda sayang. Tanda kita dalam perhatian. Insya Allah.



LynnTheGudiGudiGurl: Saya tak tahu saya menghitung hari untuk apa.............

No comments: