Monday, January 21, 2013

Masker Vitamin C Shaklee

Saya terlambat rupa-rupanya. Rupanya orang dah heboh lama da sekarang vitamin C Shaklee sekarang orang pakai kat muka untuk masker plak dah. Haih. Selama ni saya tepek Vitamin E Shaklee as masker je. Masker ESP tu pon tak pernah cuba lagi. InsyaAllah nak buat la lepas ni. Biar istiqamah. Saya ni hangat-hangat taik ayam sokmo.

Okay sepertimana mudahnya memakai Vitamin E Shaklee kat muka begitu juga mudahnya dengan Vitamin C . 
But how? 
1. Ambil sebiji vitamin C Shaklee
2. Patahkan dua bahagian. Satu bahagian lagi bleh pakai esok plak.
3. Ambil satu bahagian yang patah, lenyekkan dengan sudu hingga hancur halus.
4. Campur sikit mineral water.
5. Tepek kat muka dalam 10-20 minit. dan kemudian cuci bersih.Siappp !!

Senang kan?? Saya rasa saya lebih selesa dengan masker Vitamin C ni sebab bau dia tak la sekuat dengan Vitamin E. Tapi untuk result kali pertama pakai ni, tak boleh dishare kat sini sebab tatkala post ini ditulis, muka saya masih lagi disalut masker Vitamin C lagi. ehehe
Tapi menurut testimonial yang dibaca, muka jadi lembut dan berseri gitu. harapnya saya pon dapat result yang sama. :P

Disebabkan penggunaan masker ini teramat la mudah, saya harap saya mampu pakai masker ini sekerap yang mungkin. Please, saya nak tengok kulit muka saya sihat dan bersinar. ahakss


1 comment:

Anonymous said...

So apa jadi dekat muka sekarang?