Monday, July 7, 2008

Beranak Dalam Kubur

Wohhhoo..the entry sounds little bit scary =P..okey..itu tajuk movie Indon. Dah lamer dah nak tengok but baru sekarang we all buka panggung. (READ : tengok CD haram).hihi.Hadoih buang masa ok tengok itu movie. Cam haram..i dunno larh izzit that movie is sooo hampehh or me not in mood that night. Oh-ho I got my peod so my mood so not stable. I knew my horror_muvie team- Haniza and Makcik noticed me not very happy even tak bercakap pun during the show...hahaha.Alkisahnya we all set time kul 10 nak tengok CD tapi cam lewat sangat-takut ngantuk I changed the time to 9.30. but tengah haku tengah syok layan lagu diorang ajak tengok la-la tu jugak..Maunya haku tak hangin..hahahha padahal tak pe jer pon sebab dat time pon about 9.15.kihkih.sajer jer nak ngamuk tak tentu pasal.ngehngeh..=P Tapi kalo mood aku hokey pon, I won’t watch dat movie, indeed!! Hantu dia asyik kuar jer..Dah tak suspens dah..
btw, we all nyer hobbie tym xde asenmen+exam selain daripada gossiping adalah menjerit sambil menonton cerita hantu. All of us sangat takut pada hantu ( sy tak pernah tengok hantu..bila part antu kua, I’ll close my eyes!!) so bila orang tanya antu tu caner, sy tatau nak jawab caner..hihihi.Err actually we all baru jer kumpul CD2 hantu ni. We all preferred hantu from Indon n Thai coz more realistic than omputeh. Start gila ngan citer horror ni sejak classmate pasang citer ni kat class last sem..So sy dengan rajinnya telah mengelist movie yang ditengok. Here we go..
  1. Hantu Jerut Perut
  2. Kuntilanak
  3. Kuntilanak Part 2
  4. Jangan Pandang Belakang
  5. Suster Ngesot The Movie
  6. Lagenda Sundel Bolong
  7. Lawang Sewu Dendam Kuntilanak
  8. Suster N Dendam Suster Ngesot
  9. Hantu_Telaga Setra Wingit
  10. The House ( Thai)
  11. Lantai 13
  12. Congkak- Tengok kat cinema.
  13. Beranak Dalam Kubur
  14. Long Khong 2
  15. Cintaku Forever…hahha camner boleh sesat tah citer ni ( Yusry and Bawang Putih as the hero n heroin) andddd the list will go on………Dalam banyak2 cerita tu aku paling suka Kuntilanak.Memang seram maut la. Saper sakit jantung dilarang sama sekali tengok citer ni. Ini pada my personal review yer..lain orang lain citarasa!! Yang lain2 tu ok larhh...

p/s : im reallyyyyy in good mood now =P krana sy br pulang dr driving skul..the best part is..sy tak jatuh titi lagi tadi..hehehehe

No comments: