Friday, August 8, 2008

08.08.08

Tarikh paling spesel dalam tahun 2008. Ramai yang tunggu 080808 ni kan?Saya percaya ramai di luar sana ambil tuah sempena tarikh ni untuk hari paling indah dalam hidup diorang. Contoh terdekat kawen ke, tunang ke, declare relationship ke etc...But apa yang terjadi pada diri saya pada hari ini?*think*think* Emmm rasanya tak de kot..Tapi tadi saya ponteng kelas(lec tak masuk!) Adakah itu dikira hari spesel dalam hidup saya?Ponteng kelas di tarikh 080808.hihii. Out of topic! But truly yours im waiting sumthing spesel+happy lompat2 happen today. Before 12am. Please. Hoping. Nak sangat!! Juz like.....
*
*
*
*
*
Bradd Pitt leave Angelina Jolie for me. Im willingly look after the kids for you dear. Heh!
*
*
*
*
Henpon Sony buruk ku turn to N95 or at least SE K660i
*
*
*
*
Blinkk..Tetiba semua asenmenku siap sedia untuk disubmit!
*
*
*
*
*
Cikgu Zahari(my driving teacher) call my driving licence sudah siap tanpa perlu menghadap JPJ. Siyes saya desperate tak nak blajar drive.huhuu
*
*
*
*
*
Cek kat ATM..Soploh juta?Saper TERsalah cashdepositkan ni?. konpem saya tak lapor balik kat bank. hohoho
*
*
*
*
*
Saya berada di rumah sambil makan roti cecah pengat durian..Waaa...nak balik umah!!!!
P/S : How your day on 080808 ppl?

No comments: