Friday, August 1, 2008

My Little Kid

time ni umo 2 taun


si notty dah umo 4 taun..
Olololo rindunye kat dia..tak sabau nak balik next week. nak gocoh ngan Aus. ngehehee. Act nie la anak buah saya yang teramat la notty sampai cik su dia ni slalu hangin neh..Aus. Sangat notty+degil+talkative+hyperactive..wahhlaaa tatau lah nak explain camner. me bolah tahan 2 hari jew tak gaduh dengan budak ni pahtu haaa siap la hari-hari raksasagorgon ni menjerit macam nak pecah umah (paling ganaz tym ini budak sentuh laptop saya!!) hahaha.But serius, anak buahku ini sangat la spoilt. Serik ok kalo bawak dia gi mall ke, pasar malam ke, kedai ke mesti dia nanges guling-guling nak toys. Paling saya ingat insiden kat Kuantan Parade, dia nangis bagai nak giler nak beli kete kontrol. Saya aper lagi, terus ler marah (dah guna psikologi tak jalan!)Bukan aper, kat umah tu dah bertimbun2 kete kontrol. Macam2 kaler+saiz. Iskk terbakar hati tau. Last2 saya wat dunno jew. Dia boleh menjerit2 kat ground floor tu sambil nanges.."cik su tak beli..cik su tak beli..".tapi yang kelakarnya dia ikut je mana saya pergi. Saya wat muka tembok masuk kedai kasut, belek2 kasut walhal mata2 yang memandang tu tok sah citer lah..malu deyy..Tapi saya kuatkan hati tak nak tewas kat budak kecik tu..truly yours sebelum ni, saya selalu mengalah beli toys kat dia kenkonon kesian..Dia memang gigih betul nak kete kontrol tu, so dia non-stop nanges. Lagi la cik su dia ni berapi tapi saper tak cair hati kan biler dia tunjuk RM10 yang atuk kasi pastu siap cakap.. "Aus nak kete..Aus tak mboh KFC". Adoihh..ni saya lemah nih..So cik su dia ni separuh rela tarik kat booth jual toys tu (weihh apek..lenkali lu pigi jual toys jauh2 maa..sikilang saya manyakkk susahh ooo) dapat jugak dia kete kontrol tu BUT regenye RM89.90 yer bukan seploh hengget. sakit jiwa. haruslah cik su dia claim kat atuk..ngehehehe..Pastu jangan harap cik su bawak g jalan lagi! geram..grrrr..but..saya slalu sayang dia neway..haihh dak tak sabar nak balik ni. tadik saya kol umah, Aus yang jawab kol. tak nyempat2 jawab salam saya terus terjah "Cik su dah beli jaket Aus ke?" lalalalala..Padan muka saya janji nak belikan jaket-rempit cam Ayah Chik lagi. saya tak jumpe saiz dia larh but saya dah gantikan dengan baju tido. boleh wat rempit gak tu. hahaha. pandai la saya kelentong nanti cakap cik su tertukar baju masa nak bayar..ihihii..

No comments: