Wednesday, January 21, 2009

No More Bad Days Please..

Dia marah saya
Dia marah saya
Dia marah saya
Dia marah saya
Dia marah saya
Dia marah saya
Dia marah saya
Diaaaaaa marahhhhhh sayaaaaaaa
Cikgu Zahari marah saya.
Memang patut kena marah pon :(
Dah dua hari belajar parking tak reti-reti jugak. Awatlah bengap benor aku dua tiga hari ni
Dia tensen gila ngan i ari ni. Ei seb baek tak kena tengking.
Sudahla..tak mo cakap pasal driving lagi.
Sakit jiwa-sakit otak-sakit telinga-sakit geram-
E N O U G H.
Saya kannnnnnn (gedik sikit jer) dah pandai sulam tudung bawal.
Baru belajar ngan TokGuru aka Rose ni. Tapi tak de lah lawa cam kat kedai tu.
Tapi nampak la bunga sulam tu walaupun sengat benget.hihi.
Rasa berkobar-kobar giler nak belajar lagi. tak abeh blejar lagi ni.
xde mood sebab kes driving la ni. Patah hati betul la. Tapi nak siapkan sehelai tudung tu kena
kosentrasi yang tinggi dan daya kesabaran yang maha luar biasa. haa kau. For the new beginner cam saya ni, TokGuru suruh wat design simple jer.



tudung pertama saya buat-sampai nak hancur tudung tu.kekeke



yang ni plak hasil kerja rumet-tak aci dia punya siap dulu


TokGuru wat ni. Sangat teruja nak pandai sampai tahap ini

Hasil kerja Tok Guru juga.envy...

yang ni pon TokGuru wat. Tapi masih dalam learning process.

Okeh..tempahan dibuka sekarang. 24/7. no charge at all. Feel shame and free to contact me now

haha kidding!

5 comments:

Miss Zahidah Zakaria said...

ala,
kena marah ke?
sabau banyak2 okeh?
org lain buleh buat, u pon buleh buat =)


lynn,
cmne nak jahit kat bunga tuh??
nak belajar jgak...
cantek!!!

ɥ s ɐ u said...

sama juga bila menyulam tudung tu..
perlukan kosentrasi yg tinggi gak bila blajar driving..
:)

Unknown said...

kosentarsi eh?
tu la..bila cikgu tu wat muka jer terus la gelabah..
thanx neway!

Anonymous said...

sabar je ..sampai lulus..all the best in ur driving license!
=)

ɥ s ɐ u said...

haha..
nape lak perlu gelabah..
buat relax je..
:)