Saturday, November 15, 2008

Tagged Again

Kenapa neh suka main tag-tag neh?
Cik Na have tagged me, so begitu berbesar hati membuatnya untuk cik na
You have to list 7 weird things about yourself, post it in your blog,tag at least 7 people (list their names), and comment on their blog to let them know that you just tagged them.

  • Orang cakap muka saya macam sombong, garang, kerek, dan yang sewaktu dengannya..kalo orang tak kenal la tapi in person, saya tidak lah seperti itu sebenarnya. Jangan takut yer. Hihihi. Ok mungkin sebab saya susah nak senyum kat orang or rumet kata saya selalu buat muka taik. Hahaha...kadang-kadang saya sangat malas nak senyum dekat orang tak kenal. Peel huduh! Tapi bila dah kenal, ya Rabbi tak boleh nak tulis kat sini. Seram!!
  • Cepat terasa tapi tak akan luahkan pada sesiapa. Pernah cuba untuk berkongsi tapi rasanya tak serasi dengan diri ini. Ntahl a. biar la kutanggung duka ini sendiri..chewwahh
  • Suka mengira dalam hati kalo buat sesuatu kerja. Ermm contohnya kalo tengah gosok gigi ke,cuci muka saya akan kira 1-20 kali pastu tukar posisi. Then kira lagi sampai puas hati/bersih. Tapi saya hanya kira sampai 20. pastu ulang balik.kalo rush pun gitu gak tapi kira laju-laju sampai 20 kali. Habit ape tah.
  • Sangat concern pasal kesihatan diri tapi tak pernah praktik dengan disiplin.Tahun depan nak azam nak makan sayur banyak2X
  • Tak reti nak show love kat orang tersayang . tapi please la anda-anda semua(my famili, my buddies) i love y’all so much. Kalaulah anda tahu betapa anda semua begitu penting dan berharga…
  • Masa form 1, 2 penah membenci lelaki. Tak tau nape. Hormone maybe.
    Berjauhan dari famili sejak umur 13 tahun. So im not manja-kededek altho im the youngest in famili. Btw, saya sangat mengharap dapat ditugaskan ke kampung halaman kelak. Nak tebus masa dengan familli...

Tatau nak tag sesaper.tak nak tag bleh?

No comments: