Sunday, February 22, 2009

Tolong Sedarkan Aku

Macam mana ni. Sindrom malas menyerang segala urat saraf. Asenmen dah stat berlonggok-longgok beratur di submit. Tapi serious cakap tak ader hati lagi nak buat. Rasa cam blur jer. Tatau nak stat mana dah.. Mula-mula berkobar-kobar susun buku segala nak wat asenmen. bila dah depan laptop mula la taktau nak stat ngan subjek aper.


At last, layan Korean movie dah la movie lamer.abis belasah tengok ulang-ulang..Dalam dok risau kerja menimbun ni boleh aku layan cerita-cerita ini. sungguh tak sedar diri.
  1. Too Beautiful Too Lie

  2. My Boyfriend is type B- rewatch kali ke 3

  3. 100 days with Mr Arrogant-rewatch kali ke 3

  4. A Millionaire First’s Love- rewatch kali ke 3

  5. Love So Divine

  6. He is gorgeous He is Cool-betul ke tak tajuk tu


dan sekarang aku tengah marathon Lovely Samsoon 16 episode. Aku konfem marathon movie ni hanya kerana makhluk Tuhan bernama Hyun Bin. Alahaaiii..tolonglah sedarkan aku...

No comments: