Saturday, July 24, 2010

bodoh

Pagi tadi aku bangun dengan nekad biasa hujung minggu. bereskan baju-baju dalam baldi. aturan dia masih sama. baju kurung plus tudung  plus stokin plus hand  sock and etc wajib basuh tangan. dan pakaian lain aku campak dalam washing machine.. senang kan? and that simple works took me 3 hours straight. okey itu baju aku sorang. what if aku da kawen esok? 6 jam di bilik basuh?  hem. 

Sementara tunggu washing machine, aku longgok baju-bajan (perkataan ni xd dalam kamus dewan) depan tv. bancuh milo and cecah dengan sugar cracker. cet. kombinasi tak bagus langsung.tapi its wayy better dari suro aku stat enjin keta pegi beli breakfast. malas. ah okay. if kawen esok, aku buat breakfast! serius. 
Lipat baju sambil tengok cartoon on telly. tapi hape ke benda aku tak paham. Okay, washing machine dah siap wat keje. aku sambung sidai baju.tapi baju over loaded la pulak sampai tak cukup hanger. haih geram. finally. siap satu keje. 


Naik atas. cek henpon and  a missed call dari Lan. malas nak return call. housemate dah bangun. aku amik Shopaholic  Abroad. baca dua tiga bab. tetiba rase sedih tak memasal. sedih sangat-sangat. bukan sebab novel tu tapi err... bodo tau perasaan ni. aku rasa nak sepak diri sendiri but i cant. aku bukan gile lagi nak sepak diri sendiri. ni adelah sh*t feeling yang tetiba kau tak leh nak control. tak leh nak handle.


i hate it when i show care to someone, they think u just pretend to be nice. 
baiklah. tak payah. tapi aku buat jugak. bodo aku nih. haih
ouh seriously im not in good mood.





dan aku harap ini semua pms bodoh yang slalu ganggu every girl for every months.


and sorry for my words..

4 comments:

KIDbrush® said...

aa... haku kompius barit ayat ~ baju-baju dalam baldi, atau baju- baju dalam baldi ngeee~


KiD :) haku suka bertanya.. keh keh

Unknown said...

err..
ape maksudmu?

bukankah dua-dua ayat kamu tulis tu sama je?

emmmmmmm

Aujinz said...

sama tapi tak serupa..

hahahhaha...

Unknown said...

ape yang sama?
kat mana?