Sunday, July 25, 2010

shuuuuhhhh stress!!!

How to handle stress? Lets follow me :

1. Laugh often.
Okay. aku mengaku aku suka gelak. dan aku boleh gelak dengan menda2 simple. dannn aku thankful sangat-sangat aku dapat housemates yang semua kaki gelak dan suka buat lawak yang kitorang sendiri paham dan sendiri gelak. seriusly, umah ni tak penah sunyi tak lebih dari 10 minit kecuali tym tido. kesian oke jiran-jiran aku nih. 


2. Work-out/Exercise/Jogging/
okeh ni aku nak bagi penghargaan kat diri sendiri. hehhe. da dua minggu aku bz  practice aerobics sebab kena perform and conduct budak2 kat sekolah. dan semuanya went very well on dat that. alhamdulillah hehehe. bila da selalu aktif ni (mind you aku jarang gile exercise. pemalas nak mati walopon name je cikgu pj) aku jadi cepat lapar dan automatik selera makan bertambah.so chance aku nak gain weight adelah semakin cerah. wahhh. seronok2. please. nak 5 kilo je. barulah balance. haihh.

okey, biler da tak practise aerobics (serius sayang nak tinggal since aku da hapal gile steps2 tu semua.hemm) aku ganti dengan g kuar joging!!.its good though kuar joging wit ur BFF.



Okey kesimpulannya kalo nak handle stress cara cepat :  kau joging sambil gelak. heh! tapi pastikan orang kebaikan masyarakat tiada berhampiran.


LynnTheGudiGudigurl : lets ur ego control everything... i like it so muchhhhhh. buat la lagi. buat la.



2 comments:

KIDbrush® said...

jgn tetiba je ko gelak cukop gurl.. har har

mie said...

wah!!!
tiba2 hilang stress...
hahahaaa