Monday, December 6, 2010

hey hey hey ( hahaha aku da taleh nak pikir tittle lain dah ahaks)

Dua hari yang penuh dosa dah berlalu.Astaghfirullah..ape lah nak jadi dengan aku ni.

i just dont understand what;s going on..

Jangan pikir banyak-banyak menda remeh, nanti otak jadi biol. so malam ni kita buat tag. da lame tak buat. kali ni kena tag dengan akak Hanis yang mesti tengah berseronok cuti sekolah kat kampung tuh.
so here we go~

1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Duit. Duit. Duit. Duit. Duit. Duit. Duit. macam mata duitan nau aku yek. hihih

2. Benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
2 biji jambu batu kat pasar raya Terus Maju. sebab nak makan cecah kicap ngan gula. sedap woo.

3. Dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
Jawapan versi verangan : konsep fairy tale gitu. semua yang datang kena pakai baju warna putih cam angel. aku lak koya princess bersanding atas pelamin ngan prince charming. hambikk ko. memang verangan.
Jawapan logik akal:  kat rumah la. kampung's style. make it simple, small, dan paling penting tetamu datang meraikan tu doakan kesejahteraan perkahwinan aku kelak. aminnn..

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?
"no komeng..err plis off-record. saya tak suka kisah peribadi saya dijaja". kadang-kadang aku artis. korang ape tau? heh.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
as we long together :P kalo dah tak together, tak de makna aku nak cinta-cinta ko dah.hoho

6. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
ade la dua tiga bijik novel aku beli online. a walk to remember-nicholas sparks tu boleh bikin mata masuk habuk.sobs.

7. Antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
ma ngan abah. mesra dua-dua. tapi dengan abah more to gedik. haha. aku manusia paling gedik dengan sesape saje yang aku rapat. dan kadang-kadang aku rasa aku nyampah dengan gedik diri sendiri. hehehe. 

8. Namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
Dia. Seyesly nak jumpa dia la.hekhek

9. Adakah korang basuh baju korang sendiri?
mesti la basuh sendiri. tapi kekadang bile manja malas aku datang, ma atau kakak yang basuh. bukan satakat basuh , sidaikan, angkatkan  dan cantik terlipat di dalam wardrobe. pastu aku wat-wat terkejut 
"ma, sape basuh baju kite ni. kite boley basuh sendiri laaaa"
hikhik. pandai kan aku berdrama?

10. Di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
syurga. Ya Allah, ampunilah dosaku dan jangan biarkan aku jauh tersasar.....

11. Pilih salah satu, peluk atau cium?
dua-dua. tamak aku nih :P

12. Beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
Kak Hanis :
1. Kakak Hebat
2. Cameron Highlands tu cantik kak. akak tak sejuk ke?
3. Jalan selut berlumpur-lumpur dan pandai naik moto. respek kakak!!!


14. 5 lagu yang korang suka dan selalu dengar?

1. White Horse - Taylor Swift
2. Salam Sejahtera - Samudera
3. U Belong With Me - Taylor swift
4. Andai Dapat Kuundurkan Masa-AXL
5. Billionaire-Bruno Mars

15. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
3. Follower yang baca. heh


LynnGudiGudiGurl: haha. dah tiga hari berturut-turu aku gila. kena g cek pakar kot aku nih :P

1 comment:

Meis Izz said...

soklan n0.9 cam hampeh....geli geleman i nak2 bile tringat u bahasakn diri "kite" ngn ma u tym still kt ipoh dulu... awww~~~ yucks...haha