Saturday, December 18, 2010

I love him but I love HIM more....

Tadi terdetik nak update blog. chek kat list .ade satu post yang aku buat tapi sekerat jalan. seperti mana sekerat jalan kisah aku dengan dia. hek laa. bile baca balik seriously aku tersenyum pastu melelehhh. rase macam baru je berlalu. rasa macam tak percaya pon ada. hehehe.

post tu aku buat konon-konon nak declare aku dengan dia. konon la kan. tapi DIA lebih mengetahui apa yang terbaik untuk aku. gedik kan aku?kalo ade orang request suroh post entry tu, insyaAllah aku post. just for fun okay :D



He asked me to follow him for a short vacay. da dua kali dia ajak nih. tapi dia kata book bilik sendiri. cehhh.. kedekut. tak ape. tak kisah. tak nak pegi pon. lagi pon what for? heh!


LynnTheGudiGudiGurl: aku buat benda bodo lagi. i hate  myself. arghhhhhhhhhhhhhhhh