Wednesday, April 10, 2013

Nak detoks dengan juvanex!

Last saya detoks dengan juvanex masa tahun 2009 atau 2010.
Ni da masuk hampir 2013. Sepanjang tempoh tu saya tak tahu la dah banyak mana toksin dalam tubuh ni. Mesti da siap beranak pinak dan berkampung bagai. No wonder la saya makan segala jenis vitamin macam tak ada function. Kalau ada pun lambat.. Jerawat still jugak keluar even da ambik supplement untuk kulit. Minum air bergelen-gelen but still kulit masih tak sihat.
So tadi saya datang kesedaran untuk berdetoks dan kembali menyambung makan supplement.
Tapi saya kena bersedia dengan healing crisis sepanjang detoxs. Kalau ikut pengalaman mesti jerawat keluar kat dahi, lidah jadi warna putih dan satu hari rasa nk tido je.

Ok jap lagi singgah Guardians. Nak beli juvanex. Tak ingat dah retail price berapa. Harap harap ade sale haha..tapi tak boleh start lagi berdetoxs since hari jumaat ada cikgu nak belanja kfc. Tak guna berjuvanex bagai tapi g telan kfc  .. Hehehe

1 comment:

king size bedspreads said...

Good sharing, on top of that, the natural herbal extracts in Juvanex stimulate the detox process in the liver, thus accelerating its clearing and elimination actions against harmful substances in the body, allowing it to rejuvenate completely. For detail visit:
http://kidbuxblog.com/cleanse-and-rejuvenate/





Best Regards,
Split Queen Box Springs or split queen box spring