Wednesday, June 16, 2010

nanti saya cerita pasal bola..


Oh okay. projek 30 hari.

1. Your Favorite Song.
(i) Kangen Band-Yakinlah Aku Menjemputmu. dengar banyak kali pon memang tak bosan. kate pon feveret kan.dulu penah letak kat blog tapi remove balik sebab selalu sekat-sekat bila buka blog. sakit hati dengar. pastu terpikir, kalo saya sorang suka tak semestinya orang lain pon suka kan. 

(ii)  Samudera-Salam Sejahtera. hahaha. lagu ni kalo tanya housemates aku mesti tau dah betapa gila aku dengan lagu ni. tak tahu kenapa lah.ni mesti gara-gara layan Sinar FM malam-malam ganda 23 muah-muah (sape layan Sinar mesti tau aku bebel ape) =_=

Eh banyak lagi sebenarnya. banyak sangat. ni aku listkan yang sentiasa mendapat tempat di hati. sampai bila-bila. ehe.

Okeh . bebel sikit.

Lelaki selalu kata mereka tak berkenan pompuan gelak berdekah kah kah kah. kononnya tak sopan.
dan saya pon sama jugak.
saya tak suka lelaki gelak melampau-lampau sampai boleh bilang semua gigi dalam mulut. hilang macho korang tau. nak- nak sampai tampar peha member sebelah pastu tertendang-tendang meja sampai tumpah air atas meja. macam saya (ahaha over saya bagi contoh :P )
 gelak sikit-sikit dah la. kan? heee

P/S: malam ni nak bangun tengok bola. barulah support hobi kan. cehcehcehceh tak ade maknanyaaa. huuuuu. malam ni biar blackout satu mesia biar padan muka korang takleh tengok bola.

2 comments:

Aujinz said...

miahahhaha..
blackout pun..
diorang leh tengok online..



miahahhha...

green said...

ko sanggup ke berak dlm gelap?