Tuesday, July 14, 2009

Anak Murid Nakal, Cikgu Nak Buat Macamana?

Untuk soalan di atas, aku nak mintak diri sendiri jawab, tapi aku sendiri tak mampu nak jawab. So aku nak bukak soalan ni kat umum, tak kira apa jua propesyen anda.

huhu. alkisah..aku dapat kelas hujung yang muridnya rata-rata miliki personaliti berbeza. Macam2 karenah dalam satu masa. Tak menang tangan rasanya. Tapi aku tau diorang semua buat kerenah sebab nak carik perhatian. adoii..lotihhhhh.

Niat kat hati nak menayang rumah baru tapi tak boleh. Rumah bersepah-sepah dari atas sampai bawah. Biasala penangan praktikum............

6 comments:

Anonymous said...

sabar n hadapi dgn tenang..=)

zAck said...

cikgu bersabar,,,

Yana Ismail said...

Byk2 sbr dear!;)

Unknown said...

Shaikh:
oke..cuba bertenang
tapi murid makin naik kepala
huuuuu

Unknown said...

zack:
oke..sabar..sabar..sabar

Unknown said...

princess liyana:
oke sabar kena lebih
=P