Sunday, July 26, 2009

New Hair Style

cewah entry tak boleh blah.
*wink*
Tengah hari tadi, tengah busy buat RPH, tetiba
"jom gi potong rambut!"
"jommm"
Ehehhe. nasib baik housemate pon datang angin merapu tadi. Lama giler tak potong rambut. i mean super short.
Sampai kat salon..(lagi satu sebab sayang umah baru, salon dekatttttttt sangat ngan umah) kasi tau kat hair dresser "Suka hati u. Potong pendek tapi sesuai ngan muka i". Ceh redha gila. tapi dalam hati memang nak pendek cam MokSyok. Puas hati! tapi tak terkeluar kat amoi tu.


mesti amoi tu tak sampai hati buat rambut aku jadi gaya gini.
LOL. Tak geng la kita MokSyok!


Aku dah agak, dalam dia dok cantas rambut tu, mesti rambut aku dia buat style minah ni. Haiii tak merasa lah nak rambut super short!



complain amoi tu, rambut aku hair loss teruk.tak bleh simpan panjang.ekeke. tauu..
lepas ni tak de masalah hair loss lagi. Housemate aku yang dua orang lagi tu, aku paksa pegi potong rambut jugak. tak payah nak sapu dari tingkat atas sampai bawah kutip rambut. hohohoho

2 comments:

Cybernetics Mind said...

hehehe...
sib baik CM tk jadi hair dresser tu..
kalo takkk...
kompemmm....
CM potong kasik jadik cam...
GI Joe...
selesai masalah hair loss

Unknown said...

CM:
rambut cam Gi Joe ensem ape.
pakai gel, kasi cacak2 rambut
hahahaha