Wednesday, September 30, 2009

Ak belum mati lagi..

Seminggu agaknya tak menjenguk di sini. Bukan tak jenguk langsung. tapi tak updet. Online tiap-tiap hari, tapi tiada hati nak menulis walopon banyak yang ingin diabadi di sini.alam maya ni. bukan malas tapi tapi..tapi sebab ape eh? Tiada rasa kot.
Aku ni bukan blogger tegar la kiranya.

Tiba-tiba terfikir untuk membuat blog lebih bersifat ilmiah.
Tapi bukan di sini la.
Di sini tempat mengarut aku.

Tolong doakan niat suci aku ni.

Tak tahulah apa nak kata kalo lecturer aku tu tahu kewujudan blog ni.
Tak boleh nak kutuk IPIP lagi
Tak boleh nak komplen pensyarah lagi
Tak boleh nak bebel-bebel esaimen.

Nasib baik.

*Update*
Buat Ramalan Ahli Nujum ni kat Facebook:

Lynn mendapat ramalan Ahli Nujum dan ramalan itu berbunyi:

Kekasih ko, nama dia ada huruf A dan N, kalau ada orang yang nak rapat ngan ko dan tak der huruf A dan N dalam nama dia, baik ko reject awal-awal..


hehehhehehehehhehehehhehehehe
panjang gelak aku.

2 comments:

Syahril said...

Salam alaik... salam syawal... tumpang lalu... pon pon...

sory sy ni slow sket... nk tanya... ehem3... gudigudigurl tu ape ek? cm gula2 ek? hehehe jgn mrh...

p/s: suka cara tulisan kamu... santai... jgk suke tgk fatin umairah... cute...

Unknown said...

wssalam..
terima kasih menyinggah
ahaaa
ramai betul yang bertanyagudigudigurl tu apa
nanti yaa..diberitahu nanti
ehee