Sunday, October 21, 2012

Shaklee dan Kisah Minum Air Lagi

Okay. Hampir 2 minggu mengambil supplement Shaklee (Vitamin C, E dan B Kompleks)  secara konsisten beserta water intake 2-3 liter sehari, I noticed something. Saya kurang stress kini. Tapi sangat-sangat cepat mengantuk. Entah mengapa. Asyik mengntuk je. Adoi.

Dulu memang saya sangat stress dengan bebanan kerja yang menimbun kat sekolah (plus saya memang failed dalam time management) so kerja bertimbun-timbun. Saya sentiasa susah hati, tak fokus, tak ceria, sedih, dan penat. Tapi lepas berShaklee, rase macam beban tu da kurang sikit. Aik, macam pelik pulak. Haha. Tak kisahlah. Setakat ni baru notice yang tu. Untuk skin tak banyak perubahan lagi. Still got the pimples here and there . termasuklah scars. Haih. Tak pe. Saya nak sabar dan istiqamah. Mana ada semua benda nih cure dengan sekelip mata kan. 

Skin Supplement dah nak habis. Nak consume dengan full set. Taknak dah yang trial. Rugi :) Mana ye blogger yang jual Shaklee yang nak jual harga murah. hehehe

Okay kisah water intake pulak. Kuala Lumpur sekarang dilanda hujan almost every day. Jadinya, cuaca sangat lah sejuk. So, saya rasa dua tiga hari ni saya macam kurang minum air. Aiyoo, ini bahaya. Saya taknak supplement dalam badan jadi racun. Disebabkan cuaca sangat sejuk plus econ yang terlampau sejuk kat sekolah, saya terpaksa minuma air suam. mujurlah kat sekolah ada pantry yang memang ada panas sentiasa. Jadinya setiap sejam saya akan ke panty tukar air. Air yang sejuk curah pastu top-up dengan air panas.  Tapi kat rumah, malas gila nak masak air. Sudahnya, cuti weekend dua hari kat rumah memang kurang minum lah. Buang air pon air kencing warna kuning. Ini bahayaaaa.

Kan senang kalau rumah ni ade air panas macm kat rumah tu. nak air panas, pegi picit saja butang merahhh. 
Haih berangan lah ! 


1 comment:

cksabihah said...

Nak order full set shaklee?

Contact sy
Sabihah (912422)
chekubee@gmail.com
019 9897010
cksabihah.blogspot.com

Salam kenal...^^