Saturday, August 15, 2009

Makan Sate!



Meraikan hari bebas di Sate Kajang. bukan di Kajang nun, Ipoh ni jer.



Hampir sebulan bersama berkongsi hidup di rumah tercinta, baru hari ni dapat keluar bersama-sama. Maksud aku, kami keluar berlima. Lihat, betapa kebizian berpraktikum mencuri masa kami bersama =(

Praktikum belum habis. minggu depan habis lah. tapi kami sudah diobserve akhir oleh lecturer masing-masing. lega. lega sangat-sangat. harap tiada lagi tidur lewat hingga 4,5 pagi. harap tiada lagi muka monyok RPH, BSPP tak siap..harap tiada lagi rumah sepah-sepah alasan tak de masa nak kemas, HARAPNYA lah..dan untuk diri sendiri harap dapat makan banyak-banyak sebab hati sekarang dah tenang =)

Mood untuk blogging, online makin kurang.entah mengapa. tapi gagahkan juga untuk tatapan hari tua. ceh ceh ceh.

7 comments:

:: Alif :: Dal :: Mim :: said...

adoi..sungguh menyelerakan tgk sate2 tuh...lapar...!!

Cybernetics Mind said...

perghhh sedapnyerrr...
lenkali ajak CM taw..
CM boley bwk gi mkn satay...
kt tmpat best nyerr...
Satay Wak kat Silveritage...
bwk jer...
yg bayar Lynn laaa...hohoho

cahayaqaseh said...

sedapnyer satey...
teringinlah...

kat mana yer satey kajang kat Ipoh???

ain nia said...

wow..sedap sungguh..sila pos ke sini..
ewah~

lynn-the gudigudigurl said...

ALif Dal Mim :
pegi beli sekarang.
nanti dah puasa lagi teringin
heheh

lynn-the gudigudigurl said...

CM:
ouhh..
dekat Medan Gopeng tu eh?
sedap ke?
tak penah cuba

lynn-the gudigudigurl said...

cahaya Qaseh:
dekat dengan MCD 24/7 tu yang dekat JJ.
errr..tempat tu memang tersorok sikit..
alahai..memang fail kalo nak bagi guide jalan.huhuhu