Sunday, August 22, 2010

Nangis dapat duit :P

Okey, saya curi masa 10 minit nak updet blog.

My life is extremely bz rite now. esaimen yang berlambak dan pastinya action research yang wajib submit sebelum raya memang tak lepas dalam otak sekarang. saya penat. haih!

Ouh ini cerita minggu lepas. hari tu saya emo melampau-lampau dan teringat dekat rumah, ma, abah dan segala-galanya la dan  saya menangis macam orang mati laki. saya pon tak tahu kenapa saya perlu menangis. padahal sebelum ni saya kuat macam Otomen. 

kemudian saya telefon ma kat kampung. Of course la si ibu tu dapat detect anak di perantauan ini baru lepas nangis. hahah da suara serak tak boleh cover da. tapi saya cakap saya tak sihat, macam nak demam. hissh. saya tipu. kalo saya tak tipu nanti macam-macam pulak ma saya fikir. Lepas cakap dua tiga minit. saya ingat saya boleh cool down tapi makin murah pulak ayaq mata. haih drama sungguh. cepat-cepat saya end up the conversation. ishkk

tapiii... esok pagi 

a msg received
ma bank-in duit dalam acct Maybank. ma suro beli baju raya- kakak.


erkk. adekah ma saya fikir saya nangis sebab tak ada duit nak beli baju raya?
hmm 
hmmm
hmmmm
hmmmmmm
hmmmmmmm

kaitannya. nangis=dapat duit. dann saya perlu menangis lagi la untuk mintak duit neh? baju raya tak dak lagi nehh. adohaiii.

2 comments:

KIDbrush® said...

fuiyohh! steady! sama la kita haku kentut je dpt duit keh keh

Unknown said...

ouh.
aku teringin nak dgr ko kentut. hehhe