Wednesday, August 25, 2010

saya nak bela ini :D

kalo saya dapat dia, saya nak bagi nama DikCing jugak. hehhehe


Flashback.
Dulu saya pernah ada kucing. Saya bagi nama dia AdikCing sebab saya tak ada adik
So, saya anggap kucing tu macam lah adik saya lah :P
tapi yang kelakarnya satu famili pon panggil kucing saya DikCing.
Saya punyala sayang kat DikCing sampai mana saja saya pegi DikCing saya ikut. 
kekadang sampai nak bawak pegi sekolah. hehehe

tapi itu semua dulu. 
saya malas nak ingat cerita sedih macam mana saya boleh terpisah dengan DikCing :(
sekarang lepas berbelas-belas tahun, keinginan nak bela si comel ni tetiba je datang.


tetapiiiii
housemates saya tak kasiii
dioranggg kejammmmmmm!!!!!!



8 comments:

AiSyAh HuMaIrAh said...

sape yg tak bagi hang bela kucing tu?? Hehehe

lynn-the gudigudigurl said...

semua tak bagi kak tiq hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Aujinz said...

ade gak dulu kucing kaler macam tue..
dan beliau juga mengikut kemana famili aku pergi..

sampaikan ke Kedah pun dier ikut..


takleh pikir macam mane dier hilang. Sebab dier manja, ade orang kidnap sama dier masa balik kampung.

lynn-the gudigudigurl said...

huhu
aku pon da merindui kucing aku.

:(

zue anak sudin said...

saye ade sekorrrr!!! wane oren lg~ hehehehehe.... XD

lynn-the gudigudigurl said...

zas:
wahh. nak jugakk
waner oren tuuu huuuuu

KIDbrush® said...

haku hade banyakkkkk... dari dolu sampai la x dak masaelah bela kucing la la la

lynn-the gudigudigurl said...

kid:
mem ko x bising eh?