Monday, January 17, 2011

Bukit Gambang Water Park

Ini cerita dua bulan lepas.
tapi biasalah aku 
baru nak update padahal tatau nak update ape tapi teringin nak update jugak
ni susah kalo mood rajin datang ni.
sehari sampai dua tiga kali update. hihi
harap-harap aku akan terus rajin dan boleh diiktiraf sebagai blogger.
kalo takat updet seminggu sekali just like old me jangan gatal2 nak ngaku blogger tegar.

Tahu tak kat mana Bukit Gambang tu? ahhaa. Kat Gambang Pahang. +- 30 minutes from Kuantan.

Aku tak tahu nak mula dari mana tapi disebbkan aku da pergi ke taman tema air yang lain, kecenderungan untuk membandingkan tempat-tempat ini adelah tinggi.
so pada aku BGWP adelah bes tapi Lost World of Tambun (Perak) is better :P
but its fun anyway since i went there with family and all the expenses adelah FOC :P

Oh ya, aku ade nasihat peribadi untuk sesiapa yang teringin nak pergi ke mana-mana taman tema air.
DONT GO DURING PUBLIC HOLIDAY/WEEKEND. kalau tak siap sedia la untuk melihat umat manusia yang selok nak main air. macam aku ari tu, beratur nak beli tiket saje dah dekat sejam. q sampai entrance. haihhh. terus hilang mood nak bersuka ria. pastikan pakaian anda sesuai. aku of cos la pakai bikini. bila lagi nak tayang body kan. ingat Fasha Sandha sorang je ke nak berbikini bagai. aku pon nak wawawa.


okela. untuk melengkapkan entry, terima la saya berbikini bergambar dengan kekasih hati.. 

*



*



*



*




*




*




aih. seb baik la aku bukan artis. kalo tak letih nak melayan gossip 
hehehe


LynnGudiGudiGurl : gigih mencari petua awet muda. .wakaka

2 comments:

Yutaka Mushimura said...

salam...wooha..namapak best pulak dok berenang kt water park tuh kan...

emm..Tip kecantikkan Wajah Berseri - seri...ada disini..


sy dah follow awk.:)

Yutaka Mushimura said...

http://risingsunawakenmoon.blogspot.com/2010/12/tip-berwajah-cantik-dan-lawa.html