Sunday, January 23, 2011

Contest Hitam Putih Paling Cool


Hello!
Saya masuk contest si gadis bermata coklat! ni. hehehe
Just go to the link dan boleh join contest yang dianjurkan beliau.

So , saya kasi gambar ni yang saya rasa sangat cool. kununnye la. hehe








 taraaaa


haaa ini la gambar nye.
kenapa saya kata cool?
sebab saya rasa pic ni macam seksi gitus
eh tapi penganjur nak pic cool bukan seksi
erk.
aci la kot. hihi

Korang nak tahu tak hadiah apa penganjur nak kasi?
RM100 beb!
Kepada penganggur terhormat cam saya neh, RM100 tu besar nilainya.
tetiba rase malu kat penganjur sebab student pon leh anjur contest cenggini. hikhik
lepas tu penganjur kata sile berikan ape hadiah yang saya nak kalo boleh menang RM100 nih.

Baiklah.

kalau saya menang RM100 nih, saya nak kawen.
eh bukan-bukan.

Kalau saya menang RM100 nih saya nak beli sijil simpanan premium supaya sy boley menang lagi dan lagiiiii!!!!

Oke done. eh ade lagi.
kena tagg  5 orang kawan.

Saya berbesar hati membuka peluang ini kepada :
1. Nurul Izzah
2. Elis Afia
3. Muhammad Juhairi
4. Tuan Aunz
5. Rosniwati.



4 comments:

LEMONADE said...

aku nk pertaruhkan gmbo ni jugakkkkk. wakakakaka

apislerr said...

hehe...gudluck;D

Che Cha said...

wahhh ada member nama Tuan Aunz ?? sapa? haha Aunz. dkt2 dah

siti fatimah said...

salam..hye.tq join ye :) good luck