Friday, January 7, 2011

Kereta Baru ..

Kereta yang diidam-idamkan akhirnya dah sah jadik milik aku. rase macam tak percaya black beauty nih dah jadi milik mutlak aku..Kalau diberi seribu pilihan pun aku tetap nak kereta ni. Dah jatuh cinta tahap tak boleh nak berpaling dekat kereta lain dah. hehehe. Dapat je kereta ni aku janji nak jaga betul2. taknak langgar divider, taknak langgar gate..hehehe. Pastu tak biarkan si black beauty ni kotor macam belacan. biar shiny sokmo-sokmo. ehemmm...



okey la. tak nak banyak bunyi. now proudly presented my new black beauty :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


taraaaaaaaaa 



Cantik kan?



 Mesti la cantik. tengok la keta sape kan. tapi kejap-kejap aku nak tampar laju-laju pipi aku

PANGGGGG!!!!!!

tolong la berenti berangan pompuan!!!!!

Sudahlah jobless, makan minum mengharap belas ihsan mak bapak ade hati nak pakai Honda City. hahaha. 
sudah-sudah.

err tapi semua impian bermula dengan angan-angan kan?

erkk..si ccm tau ni mesti kecik hati dia ni. hehe
esok nak mandikan dia la. dah rupe belacan dah tu. haih.



LynnTheGudiGudiGurl: Tahun baru 2011 aku stat esok. ye esok. cukuplah seminggu di awal tahun baru yang penuh kesedihan. sobs.

2 comments:

::alifdalmim:: said...

my dream car too..tp skrg ni terpaksa berbelah bhgi dgn Insight..sbb interior dia sgt moden n cantik! hahaha

pak cik sy kata "bermimpi or berangan tu free.. so keep on dreaming" haha

Tuan Auz said...

haha, aku lagi berangan serta berimpian nak beli kete Mazda3 Sport okeh!! ;D