Saturday, January 22, 2011

Khurafat

Baru pulang dari menonton Khurafat bersama bonda. ya anda tak tersilap baca. menonton Khurafat bersama bonda dan seorang teman lain. 
Kali ni memilih menonton di Teruntum. First time aku tengok kat Teruntum. hehe
Dan ini first time tengok wayang ngan ma. Pelik jugak at first. ma pun tanak pegi tapi dipujuk dengan ayat power
barula nak pergi. 
diam je mak aku tgok wayang.suka la tu. konpem lepas ni ajak lagi. huahuahuahua

Okey. seperti biasa. review secara peribadi

1. Filem hantu versi Melayu terbaik setakat ni. mind you, aku adelah peminat setia cerita hantu, seram. so aku boleh buat perbandingan dengan telus sekali.

2.Biasanya dalam citer hantu biasa, kita cepat dapat predict sape jahat sape baik..tapi kali ni sampai dekat habis baru tahu sape jahat..hmmm..credit..tepuk sikit...

3. Hantu dia keluar dari setiap ceruk. kiri kanan atas bawah. hekkk laaa. aku sampai peluk kuat2 pop corn takut tercampak. adoiii..

4. shamsul yusof tak kontrol macho langsung tapi dia macho secara semula jadi dlm citer tuh. terjatuh cinta la pulak..shamsul. jum kapel nak?

5. aku ngntuk laaa. penat nk review. pergi tgok sendiri boley???
wawawawaw



LynnTheGudiGudiGurl: rase nk meletup. jelesssssssssss uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

5 comments:

Che Cha said...

Aku tak sempat nk gi tgk movie dah sekarang ni. Huuu~ nk tgk hantu kak limah smpai sekarang x pegi2. ahax

Unknown said...

aku pon xsempat tgok hantu kak limah.
sedeyyyyyyyy

LEMONADE said...

sbb aku takde. jadi semuanya x sempat.

Meis Izz said...

awak, ble nk tgok khurafat ngn sy plak....heee...
sy tag awk utk contest...sila merajinkn diri join ye =)

AiSyAh HuMaIrAh said...

Bestnya, teringin nk nengok citer tu..