Monday, January 31, 2011

Kalut

as i writing this, keadaan dalam bilik serta ruang tamu umah berkecah hebat.
Tengah packing barang nak mulakan hidup baru.
Yes, i am about a week fly (hekk) to Kuala Lumpur.
Bapak nye semangat kan. 
Padahal nak pergi lagi seminggu.
Berkemas awal bukan la pilihan aku.
tapi start esok sampai 6hb aku busy amat. attend bff wedding, balik kampung, hang out ngn kekawan for last time, tuntut orang nak belanja :P, bla bla bla dan blah. haih.

tetiba rase semua benda penting dan nak angkut semua barang bawak g sana..
dan telah buat reseach online rate house rental kat sana. jawapannya : aku tak akn hidup kaya di sana T_T

okey lupakan yang itu.

okey menda lain.
yang buat aku terpikir panjang sebelum nak tidur semalam.
dia kata aku akan culture shock dan lupa semuanya,

haih. 
dia lupa aku nih cikgu agaknya...


LynnTheGudiGudiGurl: malam tadi aku makan nasi 4 kali tambah. a record. phewww

3 comments:

Mamok™ said...

kalau ada org ckp macam tu, awak balas balik

"itu kan KL, mestilah kene culture shock!" sambil tangan kipas2 dekat muka mata tengok atas..

dia jeles tuuu.. hahaha..

Che Cha said...

KL ? xde benda pun sini~ hehe xde derr nk culture shock..

truthnye, orang kl kot culture shock masok kampunggg

green said...

cikgu; lg kena pandai bawak diri