Thursday, May 21, 2009

Terima Kasih.....Ini Baru Betul =P

Thanx Sis Qayz!!!
Bantuan akak sangat dihargai..Meh nak peluk sikit
=)
Tengok blog aku dah berubah wajah.
TERUS RASA SAYANG SANGAT KAT BLOG DAN RASA NAK UPDET HARI-HARI
=)
Ok..excuse tanak study sebenarnya.kikiki
Ala..tahu tak cantik jugak.
Tapi better than before..kan
Sebab tiba-tiba rasa nak perubahan dalam hidup =P
Dulu aku bukan tak nak tukar skin blog tu tapi AKU TAK RETI
diulang TAK RETI..
Oke pengakuan, aku penah tukar dua kali layout dan dua-dua kali tukar segala mak nenek widgets tuh hilang...
Terus merajuk tanak tukar layout dah =P
Tak puas hati lagi ngan layout ni. masih tak kena ngan jiwa. tapi tak larat lah nak cari. bersyukurlah dengan apa yang ada.




8 comments:

mie said...

bagus2!!!
rajin2 la tukar...
baru xjemu...
hehehee

lynn-the gudigudigurl said...

mie :
so dah jemu ya sebelum ni
hahaha

:: kay dora :: said...

hehe, i'm lovin it!!

lynn-thegudigudigurl said...

kay dora :
i love u too
:)

4.z.L.i.N.4 said...

lynn ..!!
nice layout..heee ;)

lynn-the gudigudigurl said...

naa:
ye ke?
harap dah tak serabut mata memandang
heheh

cahayaqaseh said...

lynn tukar kaler umah baru yek..hehe
cantik
ramai yg tukar
dan akak pun terfikir2 nak tukar kaler umah baru juga.

salam syg lynn

lynn-the gudigudigurl said...

cahayaqaseh:
haaa.. baru tukar la kak
tapi tak reti nak main coding sangat
buat biasa-biasa je
heheh