Saturday, January 30, 2010

Ari ni berkabung tidak mahu menyanyi

Tadi.
masa mahu keluarkan kereta dari garaj,
saya terlanggar pasu jiran. dan pecah
bukan pasu itu yang  nak dikecohkan.
pecah berapa bijik pon saya tak kesah.
maksud saya, saya sanggup ganti.

tapi

ini kereta.
kereta yag abah bagi untuk setahun ni.
sudah terguris terkena pagar
masih ade kesan calar walau jiran dah bagi car polish
baikkan jiran saya, dah pecahkan pasu pon masih mahu menolong.


saya tak panik pon. hah yer la tuh.
cuma saya menulis entry ini dengan hati pecah lapan, calar-balar, remuk-redam,

 awak sudah hilang hensem sikit. bukan yang kuning. tapi yang putih tu. =_=


selagi kesan calar tu ade, selagi tu aku takleh pandang keta. biar pon joe kata takyah hantar kedai , aku tetap nak hantar jugak T___T.

21 comments:

sI tEDI said...

kereta aku macam2 spesis calar ada. x hanto kedai.. nanti kalau hanto dah ok. calar lag.. la al la

ASaDa RyutaRo said...

ni cmna leh dpt lesen ni? hahaha

pak long said...

salam..
kita berkenan yang kuning tu.....pis..pis..kacang pis..hehehe

mie said...

dah calar tu...
buang je la..
xpun, bg je kat gue...
hhahahaaaaa

zue anak sudin said...

hahaha...kelakar tp, sy faham perasaan itu~ huhu...

Ahmad Syahril said...

calar di kereta masih jelas kesannya... calar di hati... hanya Tuhan yang tau...

p/s: hantar kedai mahal sket... tapi kalo dah btekad... alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan k...

Lia3003 said...

saya pun sayangkereta saya, dah calar2 sikit,..huhu

greenhall said...

anak buah ko asyik didiskriminasi je.. haih!

lynn-the gudigudigurl said...

si tedi:
hahah. xleh. kene hnator gak. sayang wehh.

lynn-the gudigudigurl said...

asada:
hahahahaha. bagus betul soalan ni. xmo jawab. ahaks

lynn-the gudigudigurl said...

pak long:
ambik je lah yang kuning tu. pree je. hohoho

lynn-the gudigudigurl said...

mie:
betul jugak tu kan. dah calar tu buang je la kannnnn????

lynn-the gudigudigurl said...

zue anak sudin:
yerr..perasaan itu sungguh x bes =/

lynn-the gudigudigurl said...

Ahmad Syahril:
iyer betul tu. tapi xleh anto lagi. bz lah pulokk..

lynn-the gudigudigurl said...

lia3003:
orang kata biasa ah tu. 'tanda'.dah kena sekali konpem pastu dah excelen. hu3

s.c.h.u.l.t said...

sabar2. kete saya gak dah buruk rupa dia macam dah 10 tahun padahal dia baby lagi. baru stahun.

adik langgar sana. hentam sini. luka teruk dah.

kerja nanti saya fix back. sekarang bertabah je. eh bukan nak cakap 'sabar lynn' ke? HAHAHA.

whopsie! :">

lynn-the gudigudigurl said...

greenhall:
menurun tuh

deusXmachina® said...

nape dak tu kaver num plat
baru nak amik num die
erk888

lynn-the gudigudigurl said...

schult:
ouh. suruh bertabah ya.
ahaha.
sudah bertabah ni. kalo tak sekarang jugak suruh mak bank in duit nak polish keta. eh???
ahaks

lynn-the gudigudigurl said...

deus:
nak buat ape no plat? bukan leh wat makan ponn. hohoho

Anonymous said...

Good fill someone in on and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you seeking your information.