Sunday, January 3, 2010

Ipoh.

Post pertama di tahun 2010.
Saya sudah tiba di Ipoh. Alhamdulillah safe journey. New year start. New semester begin.New life? Oh tidak. life masih sama seperti dulu lagi cuma ruang-ruang yang kosong tu mahu isi dengan perkara lebih baik. ehem.
Aku mahu tinggalkan jauh-jauh segala yang buruk kat belakang mahu mulakan dengan semangat baru.
ha tengok tengok.. tak ke semangat dengar tu. =D

Hidup jangan sedih-sedih. Tak berbaloi tau.
Walau payah dan besar halangan atau cabaran kita kena kuat.
Lagi, jangan pernah sakit hati dengan kebahagiaan orang lain.
Walau kamu kata masa remaja ni lah nak enjoy pon, nak cuba segala benda yang orang umur 50 tahun tak boleh buat, jangan pernah sesekali lupa pada DIA.
Tak salah kita bahagiakan orang lain walaupun kita sendiri pon tak tahu ape itu bahagia sebenarnya. hermmm

Err.. aku menulis  tanpa rasa. tanpa perasaan. tanpa tujuan. titik.


Oke lah. rumah dah riuh-rendah
Mesti jiran dah mengeluh kitorang dah balik. ehehe.






6 comments:

greenhall said...

jiran ko slalu skodeng ko x? mesti dia nampak tulang belulang je kan? haha..






hormati jiran anda. .

selamat belajo cik lynn!

aYuNi said...

owh yeah.. u r rite gurl..hehe.. hanya pada DIA kite mendapat apa yg kita kita hajati... gud lux lynn .. ada masa leh la kite bersua ye.. jalan2 kat epo...hehe~

lynn-the gudigudigurl said...

greenhall:
aah. pandai la ko nih

tengkiu.

lynn-the gudigudigurl said...

ayuni:
hehehe. okey. nanti boleh la kita jumpa ek.

s.c.h.u.l.t said...

yes. jangan lupa pada DIA coz hidup ini sementara :)

lynn-the gudigudigurl said...

schult:
yupppp syud =D