Saturday, January 16, 2010

i told you..im cool enough

muka panas
tekak sakit
hidung berair
kepala berdenyut

....aku  rasa aku dah demam.

tapi...
aku masih buat loundry sendiri
aku masih boleh buat  kerja
aku masih boleh gelak-gelak


sebab
i am not a spoilt 12 -years-girl anymore.

yang kalo demam sikit menangis macam esok dah nak mati
yang kalo sakit sikit melepek atas katil macam orang kena strok

tapi, secretly i wish my mom is around to pamper me ;(

dan aku tak telepon pon dia sbb aku tau ending dia macam mana
Aku nangis atau dia yang nangis.
Haihhhh
aku rasa aku dah tough gilerrrrr!

8 comments:

sI tEDI said...

take a rest

M_Lex said...

ALLAH selamatkan kamu=p

s.c.h.u.l.t said...

lorr..jangan nanges2. dah besar dah. kena bertabah :)

go lyn go!

hanis said...

salam lyn...

baru berkesempatan membaca blog lyn. maklumlah, kalau di makmal sekolah menaip secara pantasnya sebab takut terserempak dengan cikgu lelaki. gagagagaaa... sebab itulah, bila tengok blog balik - banyak betul kesalahan ejaannya. hendak berblog hopping sesuka perasaan pun tidak boleh... tapi, nanti akak hendak daftar streamyx di rumah kat ringlet ni. barulah boleh berblog secara bermaharajalela... heheheee...

mie said...

go go!!!!
letak je ais atas kepala kalo panas..
ehheheee

Ahmad Syahril said...

moga cepat sembuh... Amin...

lynn-the gudigudigurl said...

si tedi:
tengkiu

lynn-the gudigudigurl said...

to anybody:
hahah
im recover lah
tak nangis pon.
big girls dont cry aite.
hahaha

kak hanis:
im alway waiting ur entry. fuhhh. takutttt