Sunday, December 13, 2009

Hoh hambik sebutir!

Kuiz Ganung


1. breseng rambut mu wang..breseng tu ape?
2. kanja aku tadi mase jupe babi litah tgh jalang...kanja tu ape??
3. aku kuca rama2 kang baru tahu...kuca tu nape??
4. jangan gok nyeper sining....nyeper tu ape dia?
5. siang ke mung...bekok cobong dahi mung...bekok cobong tu??

 

Hahaha aku tabik la saper boleh jawab kuiz ganung yang aku cilok dari dari facebook ni. aku jawab sambil gelak guling-guling.hohoho. korang terer kot kalo boleh jawab tanpa merujuk geng-geng kepok leko.


Emmmm...yang ni pon aku ambik kat facebook jugak.




 ini untuk kamu. kamu. kamu. kamu. kamu. kamu. kamu. kamu dan kamu. dan kamu. dan kamu lagi. hoh ramai rupanya......

 

#Aku nak pergi berhibernasi sambil fikirkan azam untuk tahun depan. selama ni asyik buat azam  baru dan laksanakan pada awal tahun ikut kalendar orang putih (ikut mak aku cakap) tapi kali ni nak start ikut bulan Islam I Muharram. Mana tau lebih berkat terus azam-azam tercapai dan terlaksana dengan jayanya.ehehe.  nak buat azam yang relevan dan masuk akal,ada wawasan ,matang (serius benci sebut perkataan ni rasa dah berumur sangat-sangat =(  )  tak macam tahun lepas punya ni.




10 comments:

Farhana said...

Hoho.. Ye ke blh wat short? Adesss.. Skang rmai laki mrokok maa.. Susah mau carik yg tak mrokok.. Hmmmm.. Fenen2..

4.z.L.i.N.4 said...

breseng = serabut, xterurus
kanja = terkejut
nyeper = menyebok
bekok cobong = bengkak melampau. bengkak teruk

hehehe sng je ni lynn. sbb na mmg org ganu.. hehe wlpn hr2 ckp gune bhs klate tp bhs ganu tau la..
ni bru basic.. klu yg pure lg ssh nk fhm..

abe long said...

ha...
aku br nk jwb td...
dah ade yg jwb..
biser die...
nok wat rane mugo orey ganah
hahaha


weii...
wei......
weiiiii....

aku tak merokok!

pak long said...

na..na..na..ganu kiter...
comey blaker
caya la..

yuspmamat said...

malas laa nk komen,
sebab aku pun merokok gak
hahahaha

lynn-the gudigudigurl said...

Farhana:
hahaah. mitos lah tuh. kot.

lynn-the gudigudigurl said...

naa:
haha. me too ganu-ian. hehe. to bagi soalan senang jer tuh

lynn-the gudigudigurl said...

abe long:
xpo lah dok merokok gak. ganah doh tuh. hohoho

lynn-the gudigudigurl said...

pak long:
hoh ganu memang comey sokmo.ahaha

lynn-the gudigudigurl said...

yupmamat:
dah tu kenapa komen nih. terasa ekk??