Sunday, December 20, 2009

Potonggg...potongggg...potonggggg

Firdaus, anak buah aku yang lima tahun tu kata dia nak berkhatan. Semua orang tak nak bagi lagi tapi dia degil nak jugak. ma aku memang tak berkenan buat awal sebab dia kecik lagi so susah nak jaga dia nanti. dah la budak tu tidur ganas ngan buas gila.

Satu hari tu masa potong kepok leko nak goreng aku panggil Aus.
"Ausss,,macam nilah dia potong yang Aus punya " sambil aku cincang-cincang kepok lekor dengan pisau sampai hancur. hahaha.
"Tipuuuuuuu" Muka dia tak puas hati sungguh.
"Iyerrrrrrr. tengok ni haaaaaa." Aku ulang tayang sambil gelak kaw-kaw punya.
"Pastu Aus tak leh kencing dah. haaaa. nanti kena kencing ikut mulut." (bapak la ngokngek aku bagi contoh)
"Bodolah ciksu ni." (hahaaha. kena aku sebijik)

Muka dia masa tu tak payah cakap la. Kalo aku usik sikitttt lagi konpem nangis guling-guling.

Sampai sekarang tak sebut-sebut dah nak potong. Jangan sampai ke besar nanti sudahla. hahahaha.


#Aku ngan Firdaus memang tak kamceng lah. Asyik nak gaduh jer. Kadang-kadang aku pon tak teringat yang aku ni tua berganda-ganda dari dia. ehe.

18 comments:

zue anak sudin said...

hahaha...sian la die. tak pasal2. ngah berani+semangat nak sunnat tu. huhu...

adik sy sunnat umur 3 hari~ ikut sunnah nabi kata mak sy~ =)

♥_♥tieha♥_♥ said...

hahahh~ giler kejam~

;D

s.c.h.u.l.t said...

kan dh kene bodo sekali! :))

jangan lynn jangan. budak kecik nanti dia phobia~ ;))

greenhall said...

budak pompuan umr xsampai setahun slumber je potong. haha..

M_Lex said...

lucas pododki btul.
haha.
berkhatan bukn mcm kopok lekor ye.
macm potong daging kebab je

Aida Manap said...

hahahahhahhahahhaah...

ngeri woooo dpt maksu cenggini.. :p
anyway, pengalaman tak banyak dengan bersunat nih. Adik sy bersunat dulu masa dia drj 2, sy drj 4, tak blh buli, kang kene pelangkung ngan mak ayah..

tunggu anak buah sulung (br 6 thn) bersunat nanti...nak guna la tektik lynn nih...hehehheheh

Ahmad Syahril said...

kejam siot... nanti sampai besar taknak potong... cmne??? kekeke...

abe long said...

pergh... ko telah membuat pitenahhhhh
huhuhuhu

Liyana said...

bahaya gak takutkan dia macam tu..takut trauma..hehe

lynn-the gudigudigurl said...

zue anak sudin:
masa kecik tak tau ape2 lagi senang kot dari dah besar umo 5 tahun ni.

lynn-the gudigudigurl said...

tieha:
hahaha. kejam yg bawa kebaikan. betul kan??

lynn-the gudigudigurl said...

schult:
seronok kot phobiakan firdaus. ahaha

lynn-the gudigudigurl said...

greenhall:
byk la ko potong. dia tak potong la.

lynn-the gudigudigurl said...

M-Lex:
daging kebab tu macam mana? ahaha

lynn-the gudigudigurl said...

aida manap:
ahaha. cincang jangan tak cincang
hahaah

lynn-the gudigudigurl said...

Ahmad Syahril:
kejam ea?haha. tak pe. besar esok kita usik cara lain plak

lynn-the gudigudigurl said...

abe long:
pitenah apekah itu??

lynn-the gudigudigurl said...

Liyana:
ahaha. trauma + phobia. tak kot. my aus kuat kot. ahaks