Thursday, December 17, 2009

Mad. bukan gila. tapi marah

xmdjfmkasjx dsiu xqUW198 ax mzxnaskjcnsc @^%#U^B)(*&&^$%bxcxxxcnc hbcd vcbk.cx,nv lcx,.msx.cj ddksssssssssssss ndji wo xsax   nasjdx hdq dhq xd;auwdl;awo saiu dys xas ydnw cna[xmsijduncgaz,xkxnsy*&%A$#P(M B  cb abbc dyu,,,kau xsghf s ajjjjj beu   sk is  zkdjsiudirc vfhcdicbznc kzsdcndskfheialslc nzllckmdofkjwa;o cjpakdwoefkeiohvdn vdksdhjiuryshdalskfhlaskcx;

Maaf
Aku tak reti nak marah dalam bahasa melayu
kalo marah jugak kang terlebih cantik bahasa.
So, baik jangan.


Kalaulah aku tahu sakit diperlekeh, dipermain, dijadi-bahan-gelak sesakit ini, aku berjanji InsyaAllah aku tidak mahu mengulanginya. kepada siapa-siapa pon.

Kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita buat tu salah.
Tapi bila orang tegur, kita melenting.
Aku lah tu.

Kadang-kadang kita sedar yang kita buat salah.
tapi tidak mahu mengaku dan minta maaf.
Aku lah tu

Kadang-kadang kita sedar depan kita banyak kesilapan, kesalahan yang dah teranng-terang salah,
tapi tak berani bersuara atas nama menjaga hati
Aku juga lah tu.




5 comments:

greenhall said...

em, susah gak beb bila duk dlm situasi mcm ni..

xpa. pelan2 kayuh.. kita semua xsempurna.. kan?

♥♥cHeNta_tiEha♥♥ said...

kita xpernah sempurna syg~

;)

yang pasti kita boleh cuba ubah keburukan kita tu..;)

zue anak sudin said...

uih,marah betol neh, sabar2. betol kate blogger2 atas neh. semua org tak sempurna. kadang2 ketidaksempurnaan kita tu buat kita jd istimewa!

tp, yg tak elok, perlu la diperbaiki kan? papepun, sabar+always think +ve!

aYuNi said...

owh.. ayu pun begitu.. dan ayu rasa semua org macm tuh.. mana ada yg xpernah marah bile diperlekeh.. its okei. normal 4 people like us..:)

M_Lex said...

jahak angt carut ye.
dalang bahse kadazan ke