Tuesday, November 24, 2009

Buat juga =)

Aku rasa tak ramai yang suka buat tag kan. dulu aku pon tak berapa gemar.nak-nak kalo soalan yang survey berunsur peribadi/pasal diri sendiri-rasa macam bagi peluang orang lain menghakimi diri kita dengan jawapan merapu sendiri.(padahal tak sedar, dengan menulis pon org dah boleh baca peribadi kita, erkk?)

Tapi,since dah jadi blogger ni, tag ke ape ke harus dibuat juga. dah nama pon hidup dalam komuniti maya kan? komuniti maya? rasa mcam di alam bunian ler pulokk.

dulu,masa zaman tag dengan award tgh menggila di arena blog, aku tak terkecuali terkena tempias. tapi kannnn...tag tu sampai sekarang aku tak buat2. hehehe. i sibuk uolzzz..eh aku ader gak la buat. sikit-sikit. tak habis lagi.
so today..here we go. yg ni seb baik soalan sikit (ada satu lagi tag. yang tu bapak mencekik soalan 100 facts about urself.huhu alahai sikitnya. asal tak buat 1000 terus??


1)Beside your lips,where is the favourite spot to get kissed?

Err entah?

2)How did you feel when you woke up this morning?

Tak sempat pikir ape2. Terus bangun subuh n tengok breakfast dah sedia hidang. bila masa diorang bangun ni?? cantik kan perangai aku? Mungkin boleh dimaafkan sebab aku offer buat air milo =P. i love u kakakkk hahaha

3)Who was the last person / people you took photo with?

Elis The Mafia. Sori yunkk tak leh attend wedding abang ko. wedding ko nanti aku datang.

4) Would you consider yourself spoiled?
Selalu jugak.nak2 bila masalah bertimpa-tapi tapi tak reti nk solve sendiri

5)What are you listening now?

if i were a boy-beyonce knowles. lagu ni kat blog azam. dah ulang patplohpat kali. aku taknak tutup.

6)Do you want someone to be dead?

dulu aku nak sangat George W.Bush mati.

7) What does your last text message say?

Salam. keje x? kalo x keje balik umah. cik ani ada ni. dia nak tgok Qaseh- to my bro Lan tapi haram tak balas. Ouh rupa-rupnya dia demam.

8) What are you thinking right now?
nothing. aku taknak benarkan otak aku berfikir ape2 tym cuti ni. hahaha

9) Do you want someone to be with you right now?

My sister.balik la. banyak sangat nak gossip ni.

10) What was the time you went to bed last night?

12 ++. Ingat nak marathon novel yang beli ngan sis Aida ni.tapi terpaksa mengalah pada cuaca sejuk.

11) Where did you buy the tee you are wearing now?

Sogo back in 2005.

12) Is someone on your mind right now?
No one. sambil lagu no one leona lewis bergema di otak. boleh ke?

13) Who was the last person who text you?

Elis The Mafia: Aku chat ngan gigi besi! Sumpah tak tipu.
Cehhhhh tak insaf2. sabauuuuu je la haha

Ten LUCKY person to do this quiz.-
semua dah buat kan? atau ader yang terlepas. nahh buat ni. asenmen musim sejuk =P
haaa kamu yang membaca nii. jangan ngelatt. chek kat feedjit nanti. huhuhuhu
xde la. sy memahami.nak buat dipersilakan tanak buat tak pe. baik kan hati sy.


p/s: matahari kuar hari ni. kuantan-kemaman ceria hari ni =)

10 comments:

s.c.h.u.l.t said...

nanti abes exam i wat :P

pstt..self spoiled adalah amat selalu :D

ayuni said...

lynn persamaan antara kite ialah ske gosip dgn sis..hehehe:)

diLa said...

kuantan-kemaman jek?
kl pon ceria lah!;p

4.z.L.i.N.4 said...

lynn org mne sbnrnye?

heee ;)

azam aziz said...

Wah tolong Promote Blog Ek ... ?
hahaha...
minta maap jer kalau blog berhabuk...
BZ BZ BZ BZ... :)

Unknown said...

schult:
hehehe. tauuu. mgape agaknya ye

Unknown said...

ayuni:
hehehe.
konfem dia pon boleh simpan rahsia skali

Unknown said...

diLa:
hahaha oke2
kl pon ceria jugak =)

Unknown said...

na:
kuantan+kmaman+besut naa. huhhu. mix! hahaha

Unknown said...

azam:
updet updet updet updet