Saturday, November 21, 2009

hujan hati, tak boleh lap..cuma tunggu ia kering. tapi sampai bila ya...

tak sangka pantai timur sesejuk ini.
hari-hari hujan.
tak nampak cahaya matahari walau untuk sekejap pun.
tiba-tiba rindu pada matahari
ma kata dah musim dia.....


mesin basuh kat umah rosak. tak boleh spin baju. aku boleh agak bgaimana meriahnya umah aku nanti dengan deretan baju-baju basah, separa basah.
adooiii ni yang aku lemah ni.
okey, aku nak tengok kehebatan downy, kononnya tiada masalah bau hapak. kita tengok nanti~
matahari, keluar la kejap...


tengok, kita selalu merindu sesuatu yang jauh dengan kita.......



##tengah bercuti. otak pon tengah cuti.



p/s: aku sedang menanti boyfriend pulang. entah bagaimana wajahnya. suspen aku. ehehe.harap-harap aku tiada masalah dengannya nanti.

p/s 2: mungkin biasa dengar ini- DIA bagi kita hujan..kita menangisi kehilangan matahari, dan tertanya-tanya mana hilangnya matahari tapi nanti DiA akan gantikan dengan pelangi.
tapi pelangi aku tak datang sampai ke sudah...atau sudah datang tapi aku tak perasan????

p/s 3: saat menulis ini, Aus dan Umairah tengah sakan bergaduh. sorang tgh menangis. sorang tengah terjerit-jerit. aku senyummmmmm je.dua tiga hari ni memang la aku biarkan dulu. dah lama-lama nanti, tak mustahil aku join sekali.

12 comments:

kamarul arifin said...

lynn tak bek join org gaduh.selalu muka masam.muka masam nanti cepat tua.

hehe..

btw hepi holiday yeah..

Aida Manap said...

happy holiday!!! (huh sangat jealous orang cuti lama-lama nih!!!)

s.c.h.u.l.t said...

pelangi sembunyi dibalik awan. :D

*peace*

greenhall50 said...

huyoooooo... 3-some!

Syahril said...

sbnrnya... nak ulas psl tema blog ni... "dia tak pandai menulis, tapi dia degil nak berblog"

jujur laa... yg ni laa antara blog yg plg sy suka dtg... cara awk tulis lain mcm... ntah kat mana yg special... tapi suka baca tulisan cik lynn... ni bukan bodek... mmg tak elok puji dpn2... tapi dah tak tau nak tulis apa...

so...teruskan menulis...bagus juga jadi degil asalkan ada manfaat... tul tak???

p/s:gudigudi tu apa ek???

Unknown said...

jeffri:
hahaha oke2 tak bole join gaduh. tak boleh janji. hahaha

oke slamat becuti jg

Unknown said...

aida:
hehehe kasi can la kak heeeee

Unknown said...

schult:
awan tu warna putih ke warna kelabu?

hishhhh

Unknown said...

greenhall50:
maaf. aku tak join lagi lahhh

Unknown said...

ahmad syahril:
wahh ini pujian ya????
hehehe
terima kasih ya bakal pengantin~


gudigudigurl tu macam gudigudiboy lah
huhuhu

shairoh mohamad said...

bestnya dapat cuti...saya kena belajar plak time org cuti ni..
huhuhu...sabar2

Unknown said...

shairoh mohamad:
huhuu
belajar ape plak yer
maaf tak sempat nak jelajah lagi