Monday, November 16, 2009

Puasa Internet

Sebab tidak mahu pisang berbuah dua kali,
sudah terhantuk baru terngadah,

paling penting tidak mahu jatuh ditimpa tangga,

Aku nekad berpuasa internet sehingga exam SEJBMM hari selasa ni selesai.

Harap-harap usaha aku ini tidak seperti hangat-hangat tahi ayam. Karang kan tak sampai sejam tutup laptop,mula la mengomel bosan la, ape la.

walaupun keputusan aku ini ibarat ditelan mati emak, diluah mati bapak sebab rindu nak menyibuk di blog orang, bertani di fv aku tetap gagahkan hati. Alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan!!




p/s: Karam Singh Walia pon terpaksa mengalah ngan aku kali ni T____T

14 comments:

s.c.h.u.l.t said...

HAHAHA. agree! karam singh angkat bendera puteh!~ *smbil kibar tangan* eh? :))

Aida Manap said...

bukan kata karam singh walia, prof khoo kay khim pun letak jawatan, ok!!!

cik EPAL said...

menanges karam singh walia baca nih..hehe ;)

yuspmamat said...

hahaha yeke?Mcm tak caya jek bleh tahan sampai hr selasa.Blogger tegar la katakan

eyena said...

hahaha kamu ni kan.. eheh selamat berpuasa internet.. dah2 jgn baca komen ni.. puasa2.. nanti batal puasa.. hehe

**mmg ada bakat boleh ganti karam singh walia taww!!

aYuNi said...

leh percaya ke neh?? kte tgk dan lihat smpi bile leh bertahan..hehe..
nway gudlux k..:)

Ahmad Syahril said...

bahasa jiwa bangsa... suka entri ni... :)

lynn-the gudigudigurl said...

schult:
ahaha. karam singh walia tader blog ke ah?

lynn-the gudigudigurl said...

aida manap:
ahahah.
prof itu yaa. lamer tak dgr nama
hehhe

lynn-the gudigudigurl said...

cik ePal:
thanx for dropping.

menangis? harap dia baca
hohoho

lynn-the gudigudigurl said...

yuspmamat:
ehh ni dah buktikan!!!

lynn-the gudigudigurl said...

eyena:
dah buka puasa ni. hehehe
tapi sebenarnya dah terbatal
opssssss
hahahaah

lynn-the gudigudigurl said...

ayuni:
ehee..sekarang percaya tak???

btw. thanx. tinggal satu paper lagi

lynn-the gudigudigurl said...

Ahmad Syahril:
huhuhuu
thanx...again!!!