Thursday, April 16, 2009

Aku Jawab Tag!


Okey..ader satu tag lagi tak buat tapi yang tu susah serta malas sikit (hehhe) nak buat. yang ni sonang ..tempek gambar jer..so here we go :

1. tampal gambar korang

anggap jer la manusia kat atas tu dua-dua tu aku.kekeke

harap paham la yek kenapa makhluk tu menyengih kat situ

=P

2. explain kenapa korang pakai baju dalam gambar tersebut
aku dan rumet tetiba teringin nak jadi detective.
sengal tak?
Siapa yerk pencipta tag ni. heran aku.
Eh satu keje pulak nak pikir
Ok aku pass tag ini pada :
1. Naa
2. ChEnta_tiEha
3. Cik Aida
4. Putera
5. Afun
6.Influenza
...dan sesiapa nak buat

9 comments:

mie said...

detective bermuka kuning..
mmg cute...
hahaaaaa

lynn-the gudigudigurl said...

mie
yeer
detective muka kuning
LOL

lemonade said...

aku la si cute ituuu... haha lau x caye ask owner ini blog.

s.c.h.u.l.t said...

smiley tu kiut oke!

4.z.L.i.N.4 said...

anda meng-tang saya?

::cHeNta_tiEha:: said...

akn ku jwb hbis fnal nt.huhuu..
;)

lynn-the gudigudigurl said...

lemonade :
ko cute?
okeh..baru paham

lynn-the gudigudigurl said...

s.c.h.u.t :
(wohhoo payah nak eja ni)
memang comel!


naa :
ye tag itu untuk anda

chEnta_tiEha :
sila lah jawab yer

CiK AiDa said...

tag cikgu sudah di jwb..hehe..