Saturday, April 4, 2009

Korang Nak Tau Tak

Instead of novel-novel chenta-jiwang -karat Aisya Sofea, Anis Ayuni, Sophie Kinsella and currently Kelly Humphrey, aku sebenarnya adalah peminat setia novel-novel (oh adakah patut disebut buku cerita?) pakcik Enid Blyton.




sebahagian buku cerita aku baca ari tu. banyak lagi tapi tatau kat maner.


Kalo balik umah, mesti aku aku sepah-sepahkan almari sebab nak cari buku cerita kesayangan aku ni. sebenarnya aku dah boleh hapal cerita tu tapi aku bacer ulang-ulang sampai puas hati. Dan sekarang tiba-tiba aku rasa macam nak balik rumah dan nak baca buku cerita itu sambil mengunyah keropok cecah sos. dan keropok itu haruslah keropok asli dari Terengganu...haihhh
tak pasal-pasal kan kuar citer kopok...

10 comments:

Princess Liyana said...

sedapnye keropok...uhuhu

lynn-the gudigudigurl said...

sedap tu..
makan plak ngan ABC
alahaiiiii

::cHeNta_tiEha:: said...

mms sedap..lynn duk trgnu kt mane..??

misz_nierah said...

hehe..u have same interest wif me. Go! Go! Enid Blyton! ^_^

cik syazni said...

sy ade 1 buku cmni...tajuk dia misteri kucing hilang.. :)

lynn-the gudigudigurl said...

chenta_tieha
bukan dlam trg sangat, sempadan ngan ktn..tapi sekolah kat KT la dulu
oh SMKATJ hohohoho

lynn-the gudigudigurl said...

cik syazni
memang peminat kucing sungguh
buku cerita pon mesti nak kucing
he3

lynn-the gudigudigurl said...

miz_nierah
enid blyton memang besh
tetiba teringin nak wat collection plak

cahayaqaseh said...

masa zaman akak sekolah dulu, akak memang pengumpul cerita enid blyton

lynn-the gudigudigurl said...

cahayaqaseh:
ye ke
samer la kita
tapi collection tak la banyak
tym skolah mana la ada duit nak beli