Wednesday, April 15, 2009

Saya Sedang Senyum Ni

Perkara hebat yang buat saya tersenyum hari ini
  1. Aku sudah diobserve. Final observation for 1st practicum. Alhamdulilah. Everything went very well. Students semuanya mendengar kata dan bagi kerjasam.ehem. Ada cerita di sebalik 'kebaikan' mereka. a day before, aku dah bagi warning plus psiko diorang supaya tak nakal maser lecture aku datang observe. Kali ni aku tak garang-serius macam dulu. garanglah kononnya. ahaks. (aku benci jadi garang-pronounciation aku akan jadi tunggang terbalik dan im not being my real me) tapi lebih pada psiko (jotaan terima kasheh juga buat my partner friend yang juga begitu pakar membeli hati budak) supaya kasihan pada aku. hehe. menjadi ok. soalan pertama yang aku dpt dari Fahmi (student aku) lepas perbincangan dengan pensyarah.********cikgu lulus ke?********** Terus aku terkesima. Bagus. Prihatin juga korang ye..
  2. Otak aku boleh rest dari pikir ABM, RPH kawalan kelas bla bla bla...-oh bukan aku tak suka tapi nak rest kejap please!
  3. Aku dapat layan tenet sebebas-bebasnya. masa praktikum layan gak tapi mesti selit-selit google cari bahan video ke audio juga untuk ngaja. LOL
  4. Aku boleh jadik manusia normal balik. dah sebulan rasanya hidup aku lintang-pukang. makan ke mana, tido ke mana. dalam sehari TAK PERNAH tak terpikir pasal observe.RPH,BSPP.

Cuma aku rasa senyuman aku ni hanya sampai ke hari Jumaat-hari terakhir aku di SK Perpadu*an. Aku dah start sayang budak-budak tu wei..tsk tsk

NoteLuv : Tak habis-habis cerita pasal sekolah kan..tak per sampai jumaat ini sahaja.

7 comments:

putera said...

smpai jmaat?psal awk dh nk pndh ke

Anonymous said...

oh..congrates..
eh nape jap je..??

qaseh said...

kenapa sampai jumaat?
nak gi mana lepas ni?
lynn, akak keliru ni

Unknown said...

putera :
chenta_tiEha :
cahayaqaseh :

Oh konfius ya

praktikum ni kejap je sebab fasa 1 sebulan je. akan ada lagi untuk Fasa 2 dan Fasa 3. Fasa 2 praktikum hingga 2 bulan. fasa 3 sampai 3 bulan

maktab ni lain sikit praktikum nya.
=)

Anonymous said...

ooo..fhm fhm fhm chekgu..
heheee..
;D

Anonymous said...

hey..
susah tol ek nk jadik cikgu nih..
kwn sy da yg nangis2 time praktikum..
mkn x, tdo x..
eee dasyat2..
leh jadik cikgu cemerlang nih..

Anonymous said...

hey..
susah tol ek nk jadik cikgu nih..
kwn sy da yg nangis2 time praktikum..
mkn x, tdo x..
eee dasyat2..
leh jadik cikgu cemerlang nih..