Thursday, April 30, 2009

Home Sweet Home!



Kerinduan yang menggila memaksa aku kembali ke pangkuan keluarga.
Berhujung minggu di rumah.
Home Sweet Home
Rasa macam tak percaya!


walaupun hakikatnya rumah manis aku cumalah .....


Oke..tipu..itu bukan rumah manis aku. tapi hakikatnya aku pernah mendiami rumah seperti ini (rumah felda zaman dulu) sebelum abah mampu membina yang lebih selesa.
memori aku tak mampu nak ingat kembali rumah aku yang dulu. mungkin gambar di atas boleh membantu. aku terlalu kecik masa tu
=(


Tapi, tujuan utama aku balik ingin berjumpa dengan bonda tercinta,
[terima kasih yang mendoakan kesihatan ma, demam ma makin baik tapi batuk yang terlalu teruk sehingga tak mampu buat apa-apa kerja. aku risau. aku mahu ma aku betul-betul sembuh :( ]

malam ni aku balik. mungkin subuh esok aku akan bersama di samping insan-insan yang aku cintai.

=)

Bye.
Update dari kampung kalau line broadband mengizinkan

7 comments:

cik syazni said...

kirim salam kat family :)

:: kay dora :: said...

take care dear. sampaikan salam akak utk family lynn tercinta!

lynn-the gudigudigurl said...

cik syazni.
Sis Kay :
Okey..
=P

mie said...

selamat balik kampung...
hahhaaaa

Princess Liyana said...

slmt pulang ke kampung..huhu

cybernetics mind said...

baik2 erkkk balik kampung...abis laa sorang player futsal tk cukup...hehehe

lynn-the gudigudigurl said...

mie :
ye dah selamat dah...

Princess Liyana :
ye.. dah selamat dah

=P

CM :
=P